Volgers

translate

donderdag 19 januari 2012

hartelijk gefeliciteerd!

Hoi allemaal


Gister was mijn tante jarig en daarvoor heb ik weer een verjaardagskaartje gemaakt.
Ik heb nog steeds niet helemaal mijn tempo in kaarten maken terug gevonden en daardoor heb ik bijna 3 dagen over dit kaartje gedaan.
Geeft verder niet want hij is in elk geval af!! haha

Dit is het kaartje geworden!
Ik moet zeggen dat ik deze wel goed gelukt is.
Ik heb deze keer ook wat streepjes neergezet alsof het met naald en draad is gedaan, maar dat is het dus niet.
Ik had het al vaker gezien en dit is eigenlijk voor het eerst dat ik het ook eens probeerde.

hierop kun je de streepjes wat beter zien en ook de blaadjes en het roosje.
was alweer een tijdje geleden dat ik roosjes had gebruikt dus bij deze!!

Op deze foto is wat beter te zien dat ik de blaadjes, het hartenrondje heb bewerkt met glitterlijm én perlen pen.


aan de binnenkant heb ik deze keer het tekststempeltje gedaan want aan de voorkant vond ik het al druk genoeg!!

Dit was het weer voor even!!
Fijne dag allemaal!!
Groetjes CreaLautje

7 opmerkingen:

  1. Hallo Lautje, nou misschien heb je er dan wel drie dagen over gedaan, het is dan ook wel de moeite waard geworden! Prachtig vind ik die mooie paarse kaartje. Liefs, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ook de hartjescirkel vind ik geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Lautje wat is deze prachtig zeg !
    Die blaadjes zijn super he, ik ben ook zo dol op die stans en wt heb je Tilda prachtig ingekleurd ! Je hartjescirkel vind ik ook erg leuk ! Een heel geslaagd kaartje dus !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart Lautje, heel erg mooi afgewerkt met de glitterlijm en perlenpen! De blaadjes bij de roosjes vind ik erg schattig.
    groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi lautje
    het maak toch niet uit hoelang je over een kaart doe?als het eind maar prachtig is en dat is je kaart zeker!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lautje,

    zo'n mooi kaartje met die beglitterde blaadjes en allerlei kleine details. Deze hobby gaat om creatief bezig zijn en lekker ontspannen, maakt niet uit hoe lang je erover doet als je er maar plezier aan beleeft. Deze mooie kaart is een plezier voor het oog!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen