Volgers

translate

vrijdag 3 februari 2012

dikke knuffel

hoi!!

De beterschapskaartjes zijn deze week niet aan te slepen!!
Ik zit ook op een bepaald forum en daar zijn nu helaas een hoop zieke die in het ziekenhuis liggen dus daarvoor maak ik dan ook wel een kaartje als het me lukt!!


wat lief he!
Het stempeltje heb ik al heel lang maar gebruik heb zelden dus deze keer maar wel!

ik heb de stipjes op haar bloesje en de stik met glitterlijm bewerkt!

Het papier is van de action daar heb ik een tijd geleden een hele stapel papierblokjes ingeslagen!!
Het roosje komt van de kruitvat en ook hier heb ik deze keer weer een vlinder gestanst met de ek succes multipons!!

Ik had helaas geen stempel van dikke knuffel dus heb ik hem zelf maar geschreven en bewerkt met copic markers.
Helaas ben ik niet echt trots op mijn handschrift ) hij is wel eens mooier geweest hoor... maar de laatste tijd heb wat meer last met schrijven!!

Ik ben beniewd wat jullie van mijn kaartje vinden!!
fijne dag vandaag!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lautje, wat een schatje zeg, heel lief stempeltje en ja, dat Action papier is echt heel mooi! Heb er ook heel wat van. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je, het kaartje is een schatje en ik vind het leuk hoor met het zelfgeschreven, sentiment !
    Schattige vlndertjes ook !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen