Volgers

translate

zondag 26 februari 2012

nurse tilda

Hoi allemaal

Eindelijk kom ik weer even een kaartje showen, ook deze keer weer voor een zieke die in het ziekenhuis ligt helaas nog steeds.

Deze keer heb ik eindelijk een kaartje gemaakt met zuster tilda, deze lag er al een tijdje on af op tafel... inspiratieloos.
Op de achtergrond heb ik een marianne design stans gebruikt die ik bij Keli hobby heb gekocht, eindelijk ben ik weer eens langsgeweest bij mijn favoriete winkeltje!!!

Op de achtergrond heb ik deze keer een bijsluier gebruikt van paracetamol en een gaasje die ik nog had liggen.


Ook deze kaart heb ik aangevuld met de perlen pen!!
en gebruik gemaakt van een nicole verkooijen stempel:


Sorry dat het zo lang geduurd heeft voor ik weer wat postte, hopelijk gaat t volgende keer wat sneller!!
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden!!
Fijne zondag
Groetjes CreaLautje

8 opmerkingen:

  1. Hoi Lautje, long time no see hihi!! Druk gehad?? Wat een schattig beterschapskaartje! En wat een geinig idee om die paracetamol bijsluiter te gebruiken! Super leuk hoor. Alles goed met jou?? Liefs, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje! Tof idee om zo'n bijsluiter te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje hartstikke leuk.
    vooral die bijsluiter erbij super bedacht.
    Geeft niks hoor als je iets minder tijd hebt ik geniet gewoon van de creaties die je maakt.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lautje,
    wat een leuk kaartje zeg en wat leuk dat je een bijsluiter als achtergrond gebruikte, ik vond inderdaad dat je al lang wegbleef ! Alles goed met de gezondheid ?
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vervelend dat degene voor wie het kaartje bestemd is nog in het ziekenhuis ligt zoals je schrijft, maar van dit kaartje wordt die vast weer wat vrolijker, want hij is erg leuk.
    Verband en bijsluiter zijn erg leuk bedachte details.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, met zo,n mooi kaartje zou je snel beter worden, kleuren vrolijken je helemaal op.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen