Volgers

translate

zaterdag 4 februari 2012

vlinders

Hoi allemaal

Dit kaartje heb ik van de week ook gemaakt, lekker ook deze keer weer oranje gebruikt, dan hebben we toch alvast een  beetje voorjaar in huis!!

Lekker fleurig toch?!

Dit afdrukje had ik nog liggen ingekleurd dus werd het wel eens tijd dat ie gebruikt ging worden!!

Tilda is weer ingekleird met copic markers
en de vlindertjes zijn weer met de ek succes pons gestanst.
Ik heb de vlindertjes deze keer eens gelaagd met een laagje geel karton en de bovenste laag het zelfde papier gebruikt als de ondergrond.

Het papier is van de kruitvat dat had ik nog liggen!!
Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden!
fijne dag allemaal!
Groetjes CreaLautje

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vrolijke kleur Lautje, dat geeft echt een voorjaarsgevoel. Stak net mijn neus even buiten de deur en ik kreeg meer een wintersportgevoel haha!! Het rook ook echt als wintersport. Sneeuw, zon en strakblauwe lucht, heerlijk! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje weer zeg!
    leuk zo met die vlinders & laat het voorjaar maar komen ;)
    een fijn weekend
    groetjes, mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijk vrolijk gezellig kaartje.
    Leuk gemaakt zo.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen