Volgers

translate

woensdag 1 februari 2012

verjaardagskaartje

Hoi allemaal

allereerst wil ik mijn nieuwste volger: pretty jewel welkom heten op mijn blog!!!
Leuk dat je erbij bent!


en dan nu gauw mijn kaartje!
Deze keer heb ik een kaartje gemaakt, bijna precies als de vorige en heb zelfs het zelfde papier gebruikt alleen de volgorde van het papier andersom gedaan en dan krijg je toch weer een hele andere uitstraling!!

Het zachtere roze papier zat bij de vorige kaart onderop en bij dit kaartje bovenop.
Het maakt de kaart iets zachter vind ik zelfs als de vorige kaart.

even een close upje van tilda!!
zo kun je ook de perlenpen zien die ik heb gebruikt op het cirkeltje!

ook op dit kaartje heb ik stiksteekjes gemaakt met witte verfpen.

Ook op dit kaartje mocht het roosje met die mooie blaadjes niet ontbreken!!
Om het wat feestelijker te maken heb ik de blaadjes voorzien van glitterlijm.


En het stempeltje van nicole verkooijen mag ik ook niet vergeten!!
Ik heb deze in plaats van met zwart gestempeld eens een ander kleurtje gebruikt maar wel van memento.
Ik heb vorige week ontdekt dat er mooie dew drops zijn van memento met hele mooie kleuren!!

Dit was het kaartje weer, tot de volgende keer!!


Groetjes CreaLautje

3 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje !
    Erl mooi kleurtje Memento heb je daar !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad zeg, een heel ander effect; maar deze is óók heel leuk!! Liefs Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi lautje
    ook deze kaart is net als die ander een juweeltje geworden,super!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen