Volgers

translate

maandag 4 juni 2012

Hoi allemaal


Hier weer even een kaartje van mijn kant!
Deze keer een verjaardagskaartje die ik een week terug gemaakt heb.
had hem al op foto maar... deze dame was weer vergeten om het op blog te zetten.
 echt als mijn hoofd niet vast zou zitten zou ik die ook vergeten hihi...

maar goed komt ie!



Ik merk dat de vlaggetjes weer helemaal zijn gevonden ihihi!!

Ik heb tilda gekleurd met copic markers en zal ff een close upje laten zien!

Het gebruikte papier is van de action!!
Ik vind dat papier echt super, lekker stevig!!


De vlaggetjes zijn van wit cardstock gemaakt met de crealies stans, en heb ze wat glitter geven met stickels!

4 opmerkingen:

  1. hoi lautje
    nou het is erg mooi gekleurd ik zie zelfs plooitjes:-)) en je hoofd vergeten nou dat heb ik ook vaak hoor,hi,hi
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg schattig Lautje en ja je bent inderdaad dol op de vlaggetjes he, maar ze zijn ook echt prachtig !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een hele leuke Lautje! Leuk toch met die vlaggetjes en de stickles! Mooi kleurwerk.
    G.
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Lautje
    Wat een vrolijk kaartje is dit zeg.Heb gelijk even door je blog gegaan en ik vond het zo leuk dat ik volger bij je geworden bent.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen