Volgers

translate

zondag 17 juni 2012

vaderdag!

Hoi allemaal

Het is vandaag vaderdag en daar hoort natuurlijk ook een kaartje bij!!

En uiteraard ben ik ook weer lekker in de weer geweest om een leuk kaartje te maken!!
Ik heb deze keer ook weer met de distress markers gewerkt zodat ik nog een beetje kon oefenen!!
Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden zoals altijd hihi!

Het gebruikte designpapier is afkomstig van first edition en daar heb ik 3 laagjes van gebruikt.
Vervolgens op de bovenste laag een stukjegaas gebruikt en daarboven op een vierkantje van rood karton om het gebruikte stempeltje wat meer contrast te geven

Op dit plaatje zie je naast de gebruikte perlen pen ( goud) wat beter de laagjes design papier die ik heb gebruikt en het rode karton!

Op deze foto zie je iets beter  hoe ik het ingekleurd heb, ik moet even wennen aan het resultaat ( ben zo de copics gewend!) maar vind het wel een toevoeging omdat ik nu makkelijker ook de achtergrond en ondergrond de gewenste kleur kan geven.

In de hoeken van het designpapier heb ik gekozen voor een groene perlen pen omdat dat ook veel in het plaatje zit en ik vond het zelf wel een mooie aanvullen op de goude perlen pen.

Tot slot laat ik jullie even de vaderdag tekststempel zien, weet even zo snel niet van wie deze afkomstig is maar ik vond de tekst wel heel passend en mooi voor deze vaderdag kaart!


Ik vind deze tekst heel erg mooi!!

Voor ik ga zal ik even laten zien welke distress markers ik gebruikt heb:

hopelijk is dit goed te zien voor jullie!!

Fijne dag allemaal!!


5 opmerkingen:

  1. Haha, geweldige stempel! Wat een leuke kaart weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lautje
    Een schitterende vaderdag kaart heb je gemaakt.Ook schitterend ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hai Lautje.

    wat een geweldige vaderdags kaart vind hem ontzettend grappig en heel mooi ingekleurd. Super gedaan. Leuke tekst ook. Liefs,Lieb

    BeantwoordenVerwijderen