Volgers

translate

zaterdag 16 juni 2012

zomers

Hoi allemaal

afgelopen week heb ik dit kaartje gemaakt, lekker zomers en moet zeggen dat het kleuren met distress markers me wat makkelijker afgaat met het juiste papier.
Ik gebruik nu het papier van terschelling ( tenminste er staat terschelling op haha) is 300gr en neem alles goed op.
Daarnaast merk ik dat dit papier ook minder snel klonters geeft wanneer je iets te hard drukt!!
kortom: fijn papier dus!!

Dit is mijn kaartje geworden:

het papier is van first edition en moet zeggen dat er wat vrolijkere kleurtjes bijzaten deze keer.

De stempel is van stamping bella en ik vind deze stempels ook erg leuk!!
Dit plaatje had ik ingekleurd op vakantie!!
en hoewel we daar weinig zon hadden vond ik het fijn om zo'n zomers plaatje in te kleuren!!

Deze tekst zat bij de stempel!!
en ik heb de tekst met distressmarker beinkt!

de tekst was 1 geheel maar vond het wat te groot om het in 1 keer erbij te doen dus heb ik er 2 delen van gemaakt.
dat maakte de kaart ook wat minder druk!


Ook heb ik deze keer weer eens gebruik gemaalkt van roosjes en blaadjes en heb voor oranje en geel gekozen omdat dit ook in de stempel verwerkt was.

En ook de randjes van het bovenste papier heb ik opgekruld omdat dit me wel eens leuk leek.
Om het vast te zetten heb ik elk opgekruld deel ook van een wit roosje voorzien:


Ik ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden!!
Ik moet zeggen dat ik het leuk vond om deze te maken!!

ps. frea vroeg mij vorige keer waarom ik voor distress markers koos terwijl je ook met de inktpads kan werken dus geef ik even mijn uitleg:

Ik heb een aantal inktpads geprobeerd en bij mij zat de inkt overal behalve mooi op het papier.
Ik heb gemerkt dat ik het resultaat van vele bloggers die met de gewone inkt werken wel heel erg mooi vond maar ik kreeg dat resultaat zelde omdat ik soms zo loop te kliederen.
De markers zijn voor mij daarin een uitkomst omdat je de inkt direct op het papier aanbrengt en vervolgens met een waterpenseel de stukken doet waar je het wat lichter wilt hebben.

Nu zal het eindresultaat van beide het zelfde zijn hoor maar de keus voor markers is mijn persoonlijke mening dat ik dat makkelijker vind werken.
Hopelijk heb ik zo je vraag beantwoord frea!!

ps. ik blijf overgens ook gewoon met copic markers werken...hihi!!
Fijne zaterdag allemaal en groetjes!

2 opmerkingen:

  1. Die stempel is geweldig! Leuke tekst er bij. Erg leuk en zomers kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi lautje
    een geweldige kaart met een grappig leuke stempel en prachtig gekleurd!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen