Volgers

translate

maandag 11 juni 2012

Oefenen met distress markers

Hoi.allemaal
Afgelopen week was ik even lekker een weekje op vakantie en hd van te voren wat kaarten ingepland, vandaar dat ik nog niet op jullie blog had gereageerd sorry daarvoor.

Ik had mijn distress markers mee genomen en ik vind het nog best wel lastig om mee te kleuren.
Zo ben ik nog op zoek naar goed papier, had nu 12 velletjes voor 4 euro daar ging t wel mee.
Ook had ik dunner papier gevonden maar zodra ik met water ging werken trok dat heel raar weg.... Dus ff op zoek nog.

Dit is mijn best gelukte resultaat van deze week:


4 opmerkingen:

  1. hoi lautje
    vind je plaatje geweldig gekleurd en ook de digi vind ik superleuk!wil je goed papier voor de markers dan neem ik COTMAN AQUApapier van 190 gram
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lautje, wat een enige stempel en ik vind het kleurwerk echt toppie hoor! Toch blijf ik me afvragen wat het nou voor voordeel heeft om die markers te gebruiken ten opzichte van de gewone Distress Inkt. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow super gedaan Lautje! Goed ingekleurd en met een kei leuke afbeelding.
    G.
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen