Volgers

translate

vrijdag 28 september 2012

verjaardagskaartje

Hoi hoi


Daar ben ik weer en deze keer weer met een verjaardags kaartje
dit kaartje heb ik voor mijn schoonzusje gemaakt.

En ik moet zeggen, ik had rustige papiertjes uit het first edition blank canvas gehaald en twijfelde wel enorm of mij dat ging lukken.
Voor wie mijn kaarten een beetje kent weet dat ik vaak lekker gebruik maak van felle kleuren...
en dit kaartje is alles behalve fel...
Even totaal iets anders dus!!
En stiekem... vind ik het kaartje best wel goed gelukt haha!!!

Dit magnoliaatje heb ik aangeschaft bij Keli Hobby die hebben sinds kort ook magnolia stempeltjes dus heemaal super!!
Deze had ik nog niet haha!!

Ik heb haar gekleurd met copic markers.

En dan de roosjes, ik vind dit er zo superleuk uitzien!
hihi... stond bijna versteld van mezelf....
Okay haha...sorry voordat ik mezelf té goed ga vinden haha... oeps!



De grotere roosjes heb ik een hele tijd terug zelf gemaakt en het mooie was dat het bijna de zelfde kleur was als het papier dat ik gebruikte,
Wil je zien hoe ik de roosjes maakte??
Dit is de link :

roosjes maken


Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden

groetjes Crealautje

3 opmerkingen:

  1. Deze kaart heeft zelfs iets romantisch. Meer heeft die niet nodig, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lautje, nou je mag met recht trots zijn meis! Ik vind je kaartje super, maar je kent me hè, ik hou wel van die romantische kaartjes! Hij is erg geslaagd! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is een prachtkaartje ! Ik ga meteen eens kijken voor die roosjes want die zijn erg mooi zeg!
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen