Volgers

translate

donderdag 1 november 2012

weer een kerstkaart!!



Hoi allemaal

Het is alweer tijd voor de 3e kerstkaart hahaha!!
Ja ik heb de smaak eindelijk te pakken haha!!


Deze keer een romantisch kaartje, het had beter een nieuwjaarskaartje kunnen zijn denk ik maar goed, deze was al klaar haha!!

Ik heb tilda en edwin gekleurd met copic markers:

ahhhh schattig he hahaha!!
Vond het wel leuk om ze lekker in de kerstkleuren te kleuren zodat het een beetje kerstiger werd!!

De tim holtz klok heb ik uit dik wit karton gesneden met de cuttlebug en daarna heb ik met de goude copic marker de klok ingekleurd zodat het wat meer overeen kwam met het papier.
( het papier komt van de kruitvat)

Hier kun je wat beter de kleur van de klok zien, hij is wel wat lichter als dat ik wilde maar aan de andere kant fleur de kaart daar wat meer van op vond ik als dat ik het heel donker had gedaan.

In de hoeken heb ik rode perlen pen gebruikt.

en tot slot de gebruikte tekststempel, deze is afkomstig van de Nicole verkooijen set.

Deze heb ik na het opplakken bewerkt met stickels Diamond.
Dat vond ik er wat kerstiger uitzien!

Fijne dag allemaal en tot snel!!
Groetjes CreaLautje





Geen opmerkingen:

Een reactie posten