Volgers

translate

zondag 11 november 2012

Babykaart max

Hoi!!!
Even tussendoor een babykaartje
deze keer een babykaartje voor een jongen op aanvraag van mijn schoonzus!

Dit is hem geworden lief he!!!

schattig is ie weer he, dat babystempeltje word vaak gebruikt en ik blijf hem leuk vinden!!
Ik heb de kleding apart gestempeld en de t shirt met copics gekleurd en het broekje heb ik van designpapier gedaan omdat dat bij het kaartje paste.


De letters zijn gesneden met de cricut en daarna heb ik ze met stickels diamond bewerkt.

De slinger is van een Joy stans die ik 2 keer uitgestanst heb en de witte slinger bewerkt met designpapier stukjes en copic kleuren.

en tot slot weer wat perlen pen parels om het af te maken!!
Mijn kaartjes zijn kaal zonder de perlen pen haha!!
fijne dag allemaal!!





1 opmerking:

  1. Wow Lautje, Wat een babyboom bij jullie daar zeg. Zoveel nieuwe kindjes!
    Maar dat is kei leuk e, die geboortekaartjes maken, ik wou dat ik er meer mocht/kon maken, de eerstvolgende is nu pas voor eind december dus nog even wachten :)
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen