Volgers

translate

dinsdag 13 november 2012

kerstkaart .. alweer hihi


Hoi allemaal

het is weer tijd voor een kerstkaartje!

Dit kaartje vind ik zelf ook wel een schatje hoor, hihi al zeg ik het zelf ahum ahum haha!!

Ik heb tilda gekleurd met copic markers vooral de sokjes vind ik altijd wel leuk om te doen, het blijft een kunst om ze glimmend te maken. en het lukt niet altijd goed maar ja.

het cirkeltje heb  met wit papier gestanst vervolgens heb ik hem met versamark ingesmeerd en er zilvere embossingpoeder over gedaan, dit verhit met de heattool en hoppa...1 zilvere cirkel is van de partij!!
deze heb ik bewerkt ook met perlen pen om de dotjes te maken.

Het achtergrond papier heb ik met een viva stempel en menento inkt ( groen) gemaakt.

met de ijspegelpons heb ik een randje gemaakt en deze met stickels bewerkt.
Om het een ijzig effect te geven!

De tekststempel is afkomstig van nicole verkooijen en ook deze heb ik met embossingpoeder bewerkt, rood deze keer.

en tot slot ook weer op dit kaartje de hulstblaadjes met de dotjes perlen pen!!

fijne dag allemaal en tot snel!!
groetjes Crealautje


ps,  Nicole verkooijen heeft een candy!!!
ze geeft maar liefst 50 markers + opzet puntjes weg bij het bereiken van 3450 volgers!!

Candy nicole verkooijen!
dus ga gauw kijken ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten