Volgers

translate

woensdag 19 september 2012

Baby kaartje

Hoi hoi

Daar ben ik weer en deze keer weer een babykaartje gemaakt.

Dit is hem geworden:


Is ie niet leuk geworden hihi...

Ik vind het stempeltje van de baby zo grappig!

Deze is afkomstig van Stamping Bella en vind hem gewoon echt heel grappig!

Het flesje heb ik gewerkt met glossy accents!

Hier even een klein close upje van de slingers die ik met de JOY stans gesneden heb en de dotjes perlen pen.

De Naam heb ik weer met de cricut gesneden, opgeplakt met zig2 way lijmpen en daarna over de letters ook wat glossy accents gedaan.
Ik vond dat wel een leuk gezicht!

Ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden,

fijne dag allemaal en tot snel!
Groetjes CreaLautje




3 opmerkingen:

  1. hoi crealautje
    je kaart ziet er superleuk/lief uit en erg leuk met die glossy accent gewerkt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een lief kaartje Lautje! Ben vorige week nog op kraamvisite geweest bij een collegaatje! Wat zijn ze toch schattig, babies! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Lautje,
    ik zou die Glossy Accents ook eens zo moeten gebruiken, gebruik hem nu erg vaak gewoon als lijm :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen