Volgers

translate

woensdag 12 september 2012

kaartje voor 5 jarig bestaan Keli hobby ( 1 sept)

Hoi allemaal

Hier ben ik weer met een kaartje
Dit keer laat ik het kaartje zien dat ik maakte voor Keli hobby toen ze op 1 september hun 5 jarig bestaan hadden.

Ze hadden een kaart wedstrijd waaraan je mee kon doen en eventueel iets mee kon winnen, helaas was ik geen winnaar maar ik vond het wel super leuk om mee te doen ;)

Hier komt het kaartje

Ik vond het zelf wel een leuke uitdaging hihi...

Het stempeltje is van Stamping bella en vind deze zo ontzettend lief!
Die moest ik hebben haha... missie geslaagd haha

Ik vind vooral zelf het jasje mooi gelukt van de jongen en de broek ook wel een beetje.


De tekst heb ik aan elkaar gemaakt met de gyspy en vervolgens uitgesneden met de Cricut.
Daarna heb ik de letters bewerkt met stickels om het een feestelijk uitterlijk te geven.

De roosjes waren eerst wit maar die heb ik met copic inkt passend bij het kaartje gemaakt.
De marianne design bloemen heb ik na het uitstanzen ook bewerkt met stickels.


Ik vond het kaartje zelf wel goed gelukt, maar ben uiteraard ook benieuwd wat jullie ervan vinden zoals altijd ;)


Fijne dag allemaal

groetjes CreaLautje




2 opmerkingen:

  1. Hallo Lautje, wat een enig kaartje zeg! Die stempel is echt leuk!! Super gedaan en heel mooi ingekleurd. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi lautje
    nou als ik het voor het zeggen had gehad dan was het zeker een prijs waardig geweest:-))
    erg lief/leuk en mooi gemaakt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen