Volgers

translate

maandag 10 september 2012

Geboorte kaartje Ties en Lieke

Hoi allemaal


Tja als ik dan de luiertaarten al heb laten zien, dan is het misschien leuk om dit blogje te voorzien van het kaartje wat ik voor ze heb gemaakt.
Dat hoort er natuurlijk ook bij!!


Ik heb er een uitklapkaartje van gemaakt zodat beide kleintjes een eigen kant hebben hihi....
Dits is een foto van de buitenkant.

En als je hem open slaat zie je de roze kant!
De beschuitjes zijn niet zo moeilijk om te maken, gewoon bruin karton ( of wit en daarna bewerken met inkt) die snij je uit met een ronde stans, ik heb spelbinders gebruikt en daarvan 2 aaneensluitende maten genomen.
Vervolgens plak je die op elkaar ( na het inkten) en dan neem je perlen pen in zacht roze en zacht blauw... en daar maak je kleine dotjes mee... en als het droog is... dan heb je beschuit met muisjes!


En dan de volgende stap van de kaart, als ie helemaal opgeklapt is.
Dan ziet ie er zo uit:



Ik zal elke kant nu apart even laten zien, dan is het wat overzichtelijker.

De vlaggetjes zijn gesneden met een JOY stans, en de stempel is de baby stempel die ik altijd gebruik hihi...

Dit is de close up en dan kun je wat beter zien dat het truitje werkt papier is.
En de naam heb ik met stickels bewerkt want het is natuurlijk een feestje dat ze er zijn ;)


Dan de andere kant, de kant van Ties:

Zoals jullie kunnen zien heb ik precies het zelfde gedaan aan deze kant met de Joy stans.

Ook nu even een close up van de babystempel

Ook bij dit stempeltje van bewerkt papier gebruikt voor zijn kleding, dat maakt het net even wat leuker vind ik.

Nog even de geglitterde letters laten zien en dan ben ik klaar.
Het papier wat ik gebruikt heb is trouwens van Bo Bunny, die heeft een aantal papierblokjes met dotjes...
dat komt natuurlijk goed uit bij baby kaartjes .

Fijne dag allemaal






3 opmerkingen:

  1. hoi lautje
    nou dit is een gave kaart en erg leuk met die gedeelte's,had je mooie luiertaart ook gezien maar had de puf niet om te reageren,dus nu weer lekker aan het bloggen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaartjes, je bent echt een prof hoor. Leuk wat je allemaal kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig zeg !
    Echt een heel mooie kaart !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen