Volgers

translate

donderdag 20 september 2012

Hoi


Deze keer kom ik een kaartje laten zien die ik gemaakt heb terwijl er een vriendin in huis was.. die graag een kaartje wilde hebben/

Nou geen probleem toch dan maken we die even!
Wel heel grappig ik was meteen in mijn element alleen mijn vriendin kreeg de zenuwen van me ahhahaha!!
Die zag opeens allemaal designblokjes voorbij schieten, mij iets uitstanzen... mij zien inkleuren...
tja... ik was wel in mijn element haha!!

Vond het wel grappig omdat het voor haar echt hokus pokus was allemaal.

Dit is het kaartje iig geworden!!

Wel wat rustiger als jullie van mij gewend zijn maar goed, ik vind hem wel erg leuk geworden!

Even het close upje van de stempel!

De naam is gesneden met de cricut evenals de leeftijd

fijne dag allemaal




4 opmerkingen:

  1. hoi lautje
    toch hartstikke leuk als je een vriendin kan verbazen met je freubels:-)) je kaart is in ieder geval een lieffie geworden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart, deze Tilda is ook echt een schatje.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi leuk kaartje Lautje!
    Ik kan me al levendig voorstellen hoe jij druk aan de slag was terwijl je vriendin erop stond te kijken en waarschijnlijk dacht 'wat doet zij toch allemaal?' :) Wij freubelaars verstaan elkaar e :)
    Liefs,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Lautje, wat een leuke kaart zeg! En wat grappig dat je vriendin zo reageerde. Kan me er best wat bij voorstellen trouwens, ik kan zelf ook enigszins manisch zijn als ik inspiratie heb haha!! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen