Volgers

translate

vrijdag 14 september 2012

verjaardags kaartje

Hoi hoi


Daar ben ik maar weer, haha!!
Zo is het weken stil en zo schieten de kaarten door mijn handen...
ach... wel fijn die inspiratie toch ;)


Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn oom die jarig was.

Het papier is van First edition en het stempeltje heb ik ingekleurd met distress markers


Ik vind het nog steeds een uitdaging om met distress markers te kleuren omdat het zo anders werkt als met de copics.
Ik vind dit soms wat moeilijker maar ook daar zal ik hopelijk wel mijn weg in vinden.

Ik vond het 'hout' papier wel heel grappig zo blijft het een beetje een rustig en vooral natuurlijk kaartje.
Of het er echt bij past... dat is vraag 2 .

Hier even een klein overzichtje van de laagjes design papier die ik heb gebruikt en een klein dotje perlen pen.

Ik ben erg benieuwd of jullie dit kaartje leuk vinden ;)

Fijne dag allemaal

Groetjes CreaLautje



3 opmerkingen:

  1. wat een zalige kaart ! mooi en grappig !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik vind hem zeker leuk! Ik vind het papier wel bij elkaar passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.
    Ben natuurlijk ook meteen even bij jou gaan neuzen en nu aangeland in september.
    Vind deze kaart wel erg leuk, een prachtige afbeelding, echt een leuke mannenkaart.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen