Volgers

translate

zaterdag 15 september 2012

verjaardagskaartje

Hoi!


Daar ben ik weer, en deze keer met een verjaardagskaart voor mijn broer.
Ook al is ie al jarig geweest was ik vergeten om het kaartje hier te laten zien dus bij deze :D

Ik heb het kaartje vrij rustig gehouden aangezien het papier al druk genoeg was van zichzelf.

Ik zal even een close up van Edwin laten zien

Het stempeltje is gekleurd met copics deze keer en was zelf wel blij met het t shirtje hoe die gekleurd is.
Haha... soms heb je dat he van die momenten dat je denkt: ja.. kan er mee door...
Ik twijfel wat dat betreft altijd wel een beetje hoor...

Maar goed, ik zal de dotjes perlen pen ook even showen en dan hebben jullie de hele kaart al gezien.

Nou dat was het weer!!

Fijne dag allemaal

Groetjes CreaLautje



1 opmerking: