Volgers

translate

zaterdag 22 januari 2011

2e magnolia kaart

hoi allemaal

Gister ben ik nog even verder gaan knutselen en deze keer weer een stempel vanmagnolia genomen.
Ik had er een aantal besteld dus vandaar.
En ondanks dat dit mijn 2e stempel van magnolia is die ik gebruik voor een kaart ben ik er helemaal blij mee.
Super zijn deze stempels om mee te werken!!
Ik zie dat de foto een beetje wazig is, maar goed.
De stempel is ingekleurd met copic markers, de roosjes heb ik eens op een webwinkel gekocht, ik geloof dat het deze was:
http://www.webshopmargo.nl/

De roosjes zijn hier helemaal niet duur en best heel mooi!!
Het papier dat ik heb gebruikt is van bo bunny: crazy love papier bloc.
Dit blok is echt heel mooi!!
Daarnaast wat dotjes stickles aangebracht om magnolia heen!

Groetjes CreaLautje

3 opmerkingen:

  1. Zo Lautje jij hebt de smaak wel te pakken zeg!! Heel lief dit kaartje! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig zeg! Die roosjes zijn inderdaad mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Lautje, wat een schatje is dit !
    Wat heb je haar weer mooi ingekleurd en dat zijn heel erg mooie bloempjes die je erbij hebt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen