Volgers

translate

zaterdag 15 januari 2011

Verjaardags kaart en geboortekaartje

Vandaag ben ik weer lekker aan de gang geweest, het valentijnskaartje van de vorige blog was overgens al een tijdje terug gemaakt.
Vandaag heb ik me bezig gehouden met weer 2 kaartjes voor mijn schoonzusje.
Een kaartje voor een geboorte van een meisje:

hihi alweer is de foto scheef, tja... dat krijg je als je met je mobieltje foto's maakt hoor.
Ik vond hem zelf weer erg leuk geworden, meestal ben ik erg kritisch maar zelfs met een kritische blik vond ik hem leuk geworden!

Daarnaast heb ik ook een kaartje gemaakt voor een meisje dat 6 word met de naam Emmelie.
Deze keer weer eens in het paars.
Het diertje is uitgesneden met create a critter  cricut cardridge.
De letters zijn ook met de cricut uitgesneden!
Ik heb het kaartje bewerkt met glitterlijm en wat bloemetjes om er een echte meisjes kaart van te maken!

Fijne avond
Groetjes CreaLautje

1 opmerking:

  1. Wat een lieve kaartjes Lautje. Ik wil je nog e ven bedanken voor je meelevende woorden op mijn blog. Ik heb daar ook echt steun aan gehad. XXX Frea

    BeantwoordenVerwijderen