Volgers

translate

maandag 3 januari 2011

Hoi allemaal

Allereerst wil ik jullie een geweldig 2011 wensen, ik hoop dat het een mooie gezond en creatief nieuwjaar voor jullie mag worden!!
Ik kom hier even een kaartje showen die ik al een hele tijd terug gemaakt heb maar altijd vergat om hem hier te plaatsen.
Hoogstwaarschijnlijk omdat het een snel kaartje was, ik maakte hem snel en hij was snel ook weer weg hihi.. hij werd opgehaald door mijn broer!!



Ook heb ik vandaag mezelf weer eens een plezier gedaan, hihi.. moet kunnen hoor.
Ik heb The cinch besteld!
Zodat ik ook eens lekker bezig kan zijn met albums maken en dat soort dingen!!
Ik lees en zie vooral reviews hiervan op internet die engels zijn dus volgens mij is ie nog niet zo heel erg bekend ofzo in Nederland of ik kan het gewoon niet vinden dat kan ook!!

Ik zal hem een dezer dagen wel krijgen denk ik en ik kan niet wachten!!
Daarnaast ben ik door een vriendin gister ook nog eens verwend met een heel mooi papierblok en heb ook een kadobon gekregen van een XXL winkel hier niet ver vandaan.
Kortom: daar zal ik binnenkort ook wel eens gaan neuzen.
En ik hoop dat ik dit jaar weer wat vaker naar mijn favoriete winkeltje in Leiden kan: http://www.kelihobby.nl/

Dus laten we hopen dat het weer een heel fijn jaar zal worden!!
Groetjes CreaLautje

4 opmerkingen:

  1. Wat een grappig hondje Lautje!! Leuk dat je de cinch hebt gekocht. Ik heb pas de Bind it All gekocht van Zutter maar ik heb 'm eerlijk gezegd nog niet gebruikt. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lautje,
    wat een leuk kaartje zeg !
    heel leuk hondje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een geweldig 2011 gewenst!
    Leuk dat je jezelf een kadootje gegeven hebt, dat moet je af en toe doen hoor!

    Liefs,
    Mevrouw Snoeshaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey die Lautje,

    Leuk dat je mee wilt doen met mijn Candy:) Ik heb je naam genoteerd. Nu maar afwachten. Ssssspannend!! Ook van harte welkom op mijn blog;)

    Gaaf cadeautje heb je gekocht voor jezelf. Dat doet een mens goed hoor. Ik koop ook graag iets voor mezelf haha. Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je nieuwe creaties ermee.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen