Volgers

translate

woensdag 26 januari 2011

edwin needs a hug!

Hoi allemaal

Vandaag heb ik weer een kaartje gemaakt.
Deze stempel is weer van magnolia en ik heb ook deze stempel ingekleurd met copic ciao markers.
Meestal kleur ik eerst de stempel in, en daarna ga ik op zoek naar bij passend papier.
Nu is dat niet altijd een geweldige actie want soms is je stempel leuk ingekleurd en vind je er geen papier bij wat je nog hebt.
Zo ook deze keer en toen heb ik weer een correspondentie kaartje gepakt en deze door de cuttlebug gehaald.
Zoals jullie kunnen zien is het de hartembosmal geworden, vervolgens heb ik de lichtste kleuren gepakt waar ik ook mijn stempel mee in heb gekleurd en vervolgens ben ik alle hartjes afgegaan.
Daarna de lichtje grijs tint tussen de opstaande hartjes gekleurd en de mini hartjes met de donkerste blauwe kleur gekleurd.
Zo springen deze er extra uit maar maken het geheel niet al te druk.
Daarna met de perlen pen wat parels gemaakt, dit vind ik iets mannelijker als bloemen haha.



groetjes CreaLautje

5 opmerkingen:

  1. Dat is een heel erg mooi kaartje geworden wat je daar hebt gemaakt echt.
    En mooi gekleurd.
    Groetje sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lautje, wat een prachtig kaartje, ik kies tegenwoordig ook eerst mijn papier, dat maakt het een stuk eenvoudiger! Groetjes. Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje! liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart, die Edwin is ook zo lief!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Lautje,
    deze is weer ook zo leuk zeg !
    Ik doe beide hoor, eerst kleuren of eerst papier zoeken :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen