Volgers

translate

zondag 9 januari 2011

Hoi allemaal

Ik heb daarnet sinds lange tijd weer ff lekker kaarten zitten maken.
De laatste keren ging het allemaal een beetje stroef, maar gelukkig vandaag niet!
Het papier is van Kencompany ( had een mooie paperbloc gekregen van een vriendin!) en daar is dit papier van!
Vond het wel eens verfrissend dat groen, meestal pak ik het liefst roze kleuren...
Het stempeltje is gekleurd met copic ciao markers, daarvoor heb ik deze kleuren gebruikt:
E33, R17, Yr20, yg00, yg63, R22, R05, Yg23, E35, E53, en E37.




Dit kaartje heb ik daarnet ook gemaakt ( sorry voor de scheve foto)
Het stempeltje is van Whiff of Joy, het papier had ik nog liggen, geen idee van welk merk.
De roosjes heb ik ooit op internet besteld ( was een winkel vol met van deze mooie roosjes)
Ook deze heb ik ingekleurd met copic ciao's.
Dit zijn de kleuren die ik er voor gebruikt heb:
YR20, E53, RV23, RV13, Rv21, Y08, Y02, Yr16, Y38, Y00, W5,w3,w1, R22, R00, E11 en E50

1 opmerking: