Volgers

translate

zondag 23 januari 2011

weer een magnolia!

Hoi!!
Daar ben ik weer en ja hihi deze keer ook weer met een magnolia!
Ik was gister lekker op dreef !!

Deze keer ben ik voor blauw gegaan.
Het leuke van deze stempels is gewoon dat het zo lekker kleurt!
Tja en als je dan met kleuren op dreef bent dan volgen de kaarten ook snel!!
Ik vind hem zelf wel leuk alleen de achtergrond had van mij iets beter gemogen.

Het circeltje achter tilde heb ik eerst op een wit correspondentie kaartje uitgesneden, vervolgens de basiskleur gepakt en dat hele rondje ingekleurd met een copic marker! ( waar die beitelpunt al niet goed voor is!)
Vervolgens heb ik deze circel door de cuttlebug gehaald met een embossingfolder, en daarna met de donkerste kleur die ik gebruikt had in het stempeltje de bloemen voorzichtig ingekleurd!

Wel handig ook als je niet echt het papier hebt wat mooi bij de afdruk past, dan maak je het gewoon zelf!

Fijne zondag allemaal!
Groetjes CreaLautje

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lautje,
    jij bent goed op dreef zeg !
    Wat een mooie stempeltjes heb je gekocht !
    Je bloempjes passen ook zo mooi op je kaartje !
    Leuk idee hoor om dat papier zelf te maken !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij gaat goed Lautje, ja de Magnolia stempels zijn prachtig om te kleuren. Deze is ook weer heel mooi geworden. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen