Volgers

translate

vrijdag 21 januari 2011

eerste magnoliakaartje!

Hoi allemaal

Van de week heb ik mijn allereerste magnolia stempels binnen gekregen en ik vind ze super!!
Vooral het inkleuren en dan met schaduw effecten is bij deze stempels super!!
Mijn eerste magnoliakaartjes is vrij simpel, maar goed het is een begin!!





Deze achtergrond is van een embossingmal voor de cuttlebug, deze heb ik op een correspondentie kaartje ge-embost en vervolgens alle opliggende delen ingekleurd!
Simpel maar wel heel erg mooi vind ik zelf!
groetjes CreaLautje

3 opmerkingen:

  1. Heel schattig zeg!
    Die schaduwen zijn inderdaad mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lautje,
    wat heb je dat mooi gedaan zeg !
    Pas maar op want ze verslavend die schattige Tilda's :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. what a precious card i love the papers and the pretty embellishments .
    i love your blog!
    have a wonderful weekend
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen