Volgers

translate

woensdag 19 januari 2011

Blog award!

Hoi allemaal

Ik heb een blog award gekregen van  Margo, echt superlief!!



Nu ben ik nog niet zo heel erg bekend met dit fenomeen maar ik geloof dat ik deze award door moet geven aan 5 anderen:

Ik begin met Margo.
Ik heb van haar de blogaward gekregen maar wil haar graag ook even noemen omdat zij altijd wel reageerd en ook ontzettende leuke kaarten maakt!!
Dus neem eens een kijkje bij haar op het blog!

 Creafrea: zij is een van mijn volgsters die altijd een lief berichtje achterlaat.
En ze maakt leuke kaartjes, dus kijk bij haar ook eens op het blog!!

renske, ook zij maakt erg leuke dingen en maakt ook regelmatig uitleg filmpjes!!

sliekje  zij maakt enorm leuke plaatjes die je kunt verwerken op een kaart!

en Neltine ik volg haar nog niet zo heel lang maar vind haar kaarten ook weer erg mooi!!


En dan moet ik geloof ik 3 dingen over mezelf vertellen:

- Ik me ontzettend moet inhouden met al dat moois dat er te krijgen is voor deze hobby.
Teveel leuke dingen en te weinig geld hihi...

- Ik Ben verrast door de gezelligheid en vriendelijkheid van al die mensen die ook een kaartmaak blog hebben, vooral het uitleggen van dingen, het kijken bij anderen op het blog en gewoon echt de gezelligheid!!

- Ik dol ben op mijn kleine neefje ( en er is er weer 1 op komst... dubbele pret dus!)


Margo Nogmaals bedankt voor deze mooie blog award!!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lautje, wat lief van je om aan mij te denken!! Super bedankt, ik ga 'm direct op mijn blog zetten. Dikke XXX Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lautje,
    je hebt de award dubbel en dik verdiend hoor !
    Bedankt om hem nog eens terug te geven !
    Kei-leuk hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen